Přeskočit na hlavní obsah

den jako korálek

Po tomhle moje tělo i duše prahly. Včera jsme s kamarádkama využily krásnýho počasí a šly se cournout do parku. Seděly jsme tam tři hodiny na sluníčku a kecaly, nechtělo se nám domů. To byl vyloženě balzám na duši. 

Připadala jsem si zase úplně normálně, jako člověk, tvor společenský. Dokonce jsem vylezla z legín a tílka, mojí uniformy posledních x měsíců, oblíkla jsem si šaty a namalovala jsem se. Obě kamarádky chodí do práce a mají už velký děti, a tak jsme se bavily prostě úplně normálně. Jo holt kombinace mateřská a lockdown člověka poznamená. Tohle je pak úplný osvěžění. 

Večer, když jsem dorazila domů, uchozená a příjemně unavená, nastal takovej ten prchavej okamžik štěstí. Kuba spal v kočáru, sluníčko zapadalo a ptáci zpívali. Bylo mi líto se zavřít doma, ještě jsem nechtěla, ještě jsem potřebovala ten krásnej večer prožít do posledního paprsku. A tak jsme si s mužem a sklenkou vína sedli na schody v předzahrádce. Ulice už byla úplně tichá, jen ty ptáci. Bosý nohy jsem si hřála na schodech, který byly letos poprvý rozpálený od toho, jak do nich celej den peklo slunce. A jen tak jsme seděli, koukali a plánovali, co kam zasadíme, co kde předěláme, a kam pojedeme v létě. 

A dýchali ten nádherně vlahej vzduch jarního večera. 

Ach, víc takových dnů! 

Komentáře

  1. Taky bych potřebovala nějaký takový den, ale popravdě, nakopl mě i jeden jediný den v práci, kdy jsme se s kolegyněmi viděly naživo a ne přes monitor! A očekávám krásné slunečné jaro a léto a tolik večerů venku, že nás to přestane bavit. No, a ten věneček je nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo bude to krásný jaro a léto a bude nám dobře! Děkuju, věnečky jsem dělala na velikonoční trhy, ty ale teď nejsou. Zase mám ale víc času chodit s kámoškama do parku, a to se počítá.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

únorový fňukání

Ten únor mě fakt nebaví. Každý rok mi to hnusný počasí vadí víc a víc a to rozplizlý období mezi Vánocema a prvním pivem na zahrádce bobtná a bobtná do větších rozměrů. Už nutně potřebuju jaro. Pořád mám silný cukání vzít Kubu a ujet někam do tepla. Ale stav účtu ani práce mi to nedovoluje, aspoň ne teď hned.  Tak aspoň že tenhle týden svítilo. A tak si spřádám plány. Na to, co si letos vylepšíme v Arnoštkovi a kam vezmu děti na výlet. Tenhle týden jsem už nevydržela a v největším mrazu jsme jeli vyzkoušet, jak se nám bude sedět u novýho stolečku. Byl to nečekaně super zážitek, našli jsme ukrytou louku se starým včelínem, vyplašili stádo srnek a potkali kolonii datlů. Takhle zblízka a v takovém počtu jsem je neviděla a hlavně neslyšela od dětství.  Máme stoleček. A bordel v autě, ale nebojte, to do jara uklidíme. Vidíte datla? Napočítali jsme jich osm. Na to, kam zas vyjedu se stánkem a jaký nový zajímavý lidi potkám. Chystám toho hodně! Trhy, dětské dílny a nově taky tvůrčí dílny pro

radosti všedních dní

Nic moc, tyhle začátky roku. Dny jsou krátký a šedý a všechno jde ztuha.  Včera velký zklamání – oligarcha zproštěn viny. Chce se mi zvracet. Přijde mi to, že to celou naší zemi vrhá zpátky do středověku. Vůbec si nepřipadám jako v civilizovaný Evropě, spíš jako někde v sovětským svazu. Mrzí mě to. Ale tak si aspoň dělám radost malýma věcma, v tom jsem dobrá. Koupila jsem si nový obal na telefon, už pár let si ho dávám sama v lednových výprodejích, a vždycky od Ideal of Sweden. Jsou prostě krásný. Letos jsem si vybrala takový masivní, protože mi ten telefon pořád někde padá, tak ať aspoň padá do měkkýho. Navíc má okraj kolem foťáčku a chrání sklo před poškrábáním, a to zlatý kolečko je zároveň stojánek.  A samozřejmě dobrý kafe, to mě dokáže vždycky trochu zachránit den. Taky mám novej diář. Nedatovaný Doller se mi loni úplně neosvědčil, tak jsem letos vybrala klasiku a zahloubila jsem si do něj dřevěnou samolepku se svým logem.  Obojí to je z – no, říkají tomu cruelty free vegan leath

jak jsme už zase neměli křtiny

Naše dítě je neznaboh, to má po mě. Prostě se nenechá pokřtít a nenechá. Na sobotu jsme měli naplánované už asi pošesté odložené křtiny, farář na značkách, slovenská kmotra s rodinou sbalený kufr, ale Kuba v pátek v noci dostal horečku. Už mě to vůbec nepřekvapuje, spíš obdivuju lidi, co se i s malými dětmi něco odváží plánovat a do diáře si věci, které mají být třeba za měsíc, píšou PROPISKOU!   No takže jsem využila nečekaně volný den (ano, maroda dostal na krk muž) a vyrazila jsem si do Prahy koupit jednak nějaký materiál, jednak si vyřídit nějaké pracovní věci a pak si taky prostě jen tak odpočinout. Daly jsme si s Maruškou kávu a chill  (jo, my totiž neodpočíváme, ale chillujeme) v kavárně, prošly se po Letné a šly jsme na running sushi, to měla jako náplast za to, že nepřijede na víkend dlouho a s nadšením očekávaná teta a sestřenice.  Ta mi mimochodem večer psala, jak si ty Kubíčkovy křtiny užila, protože vzala auto a vyrazila to se svýma holkama roztočit do Rakouska, když teda